Fredag 130111

Fredag hela dagen, gud så underbart! Även om det är en fullspäckad helg så behövde jag helg nu..
 
Ikväll blir det stallet och sen hem till Elin
Lördag har jag tvättstuga och sen stall (kickoff)
Söndag är det clinic så då ska vi visa upp våra fina ridskolehästar
 
Sen är det måndag igen och då är det dags för ännu en full vecka med jobb och aktiviteter..
 
Idag måste jag åka in till stan en snabbis för att lämna in min gamla iphone,, skärmen är HELT sprucken och har hittat ett ställe som lagar den för en bra peng. Så tänkte bege mig när köerna har lagt sig!
 
Ha en fin dag <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lite dålig uppdatering här tycker jag ;)

2013-01-17 @ 11:57:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0