130122

Kallt är bara förnamnet på vad Sverige bjuder på och bjöd på i helgen..
Har haft lite problem med dörren min hemma,, gick inte att låsa under en period men nu funkar det igen.. Skönt!
 
Annars har det varit en del spring i helgen!
 
I fredags blev det ridning och sen in till stan för att äta mat med Linda, Metin & Ibo.. Det bjöds på tapas och jag åt som aldrig förr.. gud så GOTT
 
I lördags var det tvättstugan mest hela dagen, sen hann jag förbi centrum för att köpa lite smått & gott inför resan. Hamnade inne på JACKIE och köpte ett fint armband samt en mössa.. På kvällen var jag hos Lina och vi bestämde oss för att åka in till stan en sväng för att inhandla den sjukt goda sushin som serveras där.. Mätta och belåtna satte vi oss i soffan och bara mös med alla hundar och katten <3
 
I söndags började jag med att åka till Elin för att fika med henne, Cici & deras söner.. Super mysigt, efter det blev det en sväng till väsby för att träffa ANNELIE som jag inte har träffat på år & dar, en mysig promenad i det fina vädret och en massa prat & skratt <3
Sen åkte jag förbi bror min för att hämta/lämna lite grejer.. Efter det så hann jag med en sväng till Cissi i Väsby, vi fika och åt Pizza.. Det var gott men fick jordens magknip efter pizzan.. fett är inte bra har jag kommit fram till.
Stella var trött som få efter denna långa söndag, så vi mös och titta på film sön kväll..
 
Igår var jag bara hemma med Stella, och idag måste jag till stallet en sväng ´för att mysa lite med Chanti.. Hoppas hinna med en solning till innan jag åker på torsdag!..
 
Jag färgade håret i helgen och jag fattar inte,, det går alltid åt det röda hållet, jag vill ha BRUNT hår!.. Men det får duga nu i alla fall, orkar inte färga igen innan tors.
 
Idag el imorgon ska jag göra fransar så att jag kan skippa sminket utomlands,, e så skönt att inte behöva sminka sig..
 
Ha en underbar tisdag
Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kommer du hem snart och bjuder på massa soliga bilder :)

Kram <3

2013-02-06 @ 06:59:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0