130108

Idag åt jag MAT,, OJ så gott det var.
Tog med mig en kollega och åkte till Bromma Blocks på lunchen, det blev biff med feta ost och sallad!
 
Ikväll ska jag iväg till stallet så kände att jag behövde få i mig lite mat så jag kommer att överleva kvällen där.. Jag Mitra & Elin ska ut och studsa i skogen.. Blir inte så mycket "ridning" när det varken finns ridhus eller en volt att rida på. Så det blir ju mest mysiga uteritter med en massa tjejprat <3
 
Måste hinner med att köpa en ansikstkräm idag, har ni något förslag på en bra? Jag har varken fet eller torr hud, den är mitt emellan.. Men får inte ha en för fet för då blir det finn bombslag i ansiktet och det hoppar jag gärna över. Försökte få in en bild tidigare via mobilen på ett par glasögon jag har köpt men det gick sådär.
Kanske får in den senare, tror inte att dem är fina haha det var mest för ploj.
 
ps.. Nu är hotellet till PRAG bokat,, 22-25 mars kommer jag att befinna mig i Prag med Lisa & Cissi,, ååå längtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad bra att du äter, du var lite hängig igår tycker jag...

Skönt att ha klart boendet nu också, längtar <3

KRAM!

2013-01-08 @ 14:45:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0