Söndag hela dagen

Har varit en underbar helg..
I fredags blev det middag med Linda & Metin.

Lördagen är kommen och det var dags för Aki´s babyshower <3



På kvällen satt jag BÄNKAD hos mamma för att se Loreen ta hem vinsten i Melodifestivalen


Och klart gjorde hon det, vilken tjej! Oddsen är höga och jag tror att hon kan komma väldigt långt i eurovision.

Kvällspromenaden med Stella gick jag med min fina Lina <3 och efter promenaden var det dags för lite vin, kort spel och chevre ost,, OJ OJ vad gott det är, inte många som får det serverat kl 1 på natten hehe


Idag söndag har jag gått lång promenad med Elin och efter det blev det en sväng till hundöarna där Stella fick leka med en massa andra hundar.. Min tjej har haft en underbar dag och likaså jag.


Veckans planer

Måndag - Jobb
Tisdag - Jobb, arbetsintervju, rida
Onsdag - Jobb, läkarbesök
Torsdag - Ledig, rida
Fredag - Ledig

Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0