Sista projektet

Det börjar ordna till sig inomhus, nu är det projekt utomhus som skall fixas. Ny altan ska byggas på baksidan och jag vill ha halva framsidan i trall, idag är det asfalt..

Men det är det där med rivningen som jag inte riktigt orkar ta tag i, finns det någon stark snäl själ där ute som vill hjälpa till :)..
Varför kan jag inte trolla?, knäppa med fingrarna och vips så blev det klart.

Idag ska det bytas däck, måste få på sommardäcken innan jag börjar köra olagligt, inte bra!

Ha en underbar dag

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bjud in lite hunkar och hugg in ;)



Och vinterdäcken på nu?

Det ryktas om snö igen... (självklart hoppas jag inte att det stämmer!)?

2012-03-28 @ 15:16:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lulu

Ja precis..du som har så många kompisar..går ju på 2 secunder att riva då Madde:-)

2012-03-29 @ 07:22:50
Postat av: Anonym

Man kan ju undra varför jag skriver secunder med c och inte k?? :-)

2012-03-29 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0