Nu släppte det

Efter morgonens läkarbesök släppte min oro så nu är det bara att blicka framåt och inte ha något tungt som vilar på ens axlar, skönt!!

Ridningen igår gick SUPER om jag jämför med sist, hade mycket bättre balans och Pompan höll sig lugn och fin hela tiden.

Igår anmälde jag mig till påskkurser 6-7 april är det hoppkurs och då blir det nog så att jag får Porana eftersom det är henne jag ska tävla denna termin.
Pratade med vår tränare igår och som det ser ut nu så är det
15 april Hemma tävling - Porana 1m
1 maj Vallentuna - Porana 95-105
Så det ser jag fram emot :)

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

:S ???



KRAM!

2012-03-14 @ 11:48:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0