Fredagen är kommen

Efter en hel ledig vecka så är fredagen här igen! Vad gör alla i helgen? Själv blir det nog en del packning hemma hos mor + ett måste denna helg är självklart MELODIFESTIVALEN!! Vi har redan en solklar vinnare men roligt att se ändå.

Igår var jag på AW med gamla AS, vi var dock inte så många så detta måste göras om snarast då alla kan komma.

Efter stan åkte jag till stallet och red, istället för ridning kl 19 igår ändrade jag den till 21. Hur som, ett dressyr pass på Pompom satt bra. Han skötte sig och allt gick bra!!


Kl är just nu 10.19 och min hund har fortfarande inte gått upp, kan hon bli mer morgontrött? <3

Kärlek
M

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj vad veckan gick foooort, inte mig emot ;)



Hoppas du får en trevlig helg!



KRAM

2012-03-09 @ 15:04:45
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0