.......

Jaha denna onsdag har inte gjort mig smartare.
Känns som att jag just nu står stilla på samma fläck och kommer ingenstans.
Kan inte saker och ting bara lösa sig av sig själv någon gång?


Mötte i alla fall fina Liisa på en fika i centrum, det blev en sväng runt i affärer och hittade några fina saker :) ovanligt va? ;)!!




Hittade en superfin sjömans kavaj inne på Jackie, hur kan man ta 3600 kr för en kavaj? HERREGUD!!

Hittade ett par orangea shorts på Salt som min plånbok tyckte om, MEN köpte dem ej.. Får vänta lite och se hur det blir med allt och sen kan jag handla <3

Nu blir det mys med hjärtat, fast först ska hon borstas! Vinterpälsen är på väg AV

Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0