Var 2011 ett bra år?

Summeringen av 2011

Min bästa vän Cici väntar sitt andra barn <3

Min fina Becka har fått en liten son som heter Charlie <3
(becka skrev ju att det kommer mera :)

Nonnie väntar sitt andra barn, min bäta Liam ska få ett syskon <3

Underbara Aki väntar sitt första barn.. <3

Min äldsta vän Helena fick en liten son på 3500 gram <3 <3 Hjärtegull


Har fått nya vänner detta år, en av dem är LINDA och gud vad jag tycker om dig <3




love you..
Hoppas verkligen att vi kommer att börja jobba med varann snart igen!!

Familjen min har mötts av både motgångar och framgångar. Inget som jag kommer att dela med mig mer av i detalj dock.

När det gäller jobb så har jag haft ett drömjobb ett tag, sen har det bara gått utför. Önskar jag kom tillbaka till jobbet jag väntar på. Om inte är det dags att ställa in sig på att veta vad jag vill göra.

När det gäller ridningen så har det varit ett sisådär år, har hamnat på en häst som jag INTE har kommit överens med över huvudtaget, som tur är såg min tränare det + att jag påminde henne lite. Så imorgon ska jag förhoppningsvis få en ny. Den senaste tiden har jag ridit ponny. Super skoj, men är ju lite för stor för ponny..



Min vän Mickan tyckte att det var helt OK att klippa av mig håret :)

Blev jätte nöjd då jag såg slutresultatet, dock var håret lite väl rött, så efter 1-2 veckor blev jag MÖRK igen.. Men nu funderar jag igen på lite slingor. Ja vi får se hur det blir..
En sak till, MICKAN jag tror på dig <3 <3 stå på dig hjärtat...

Det kommer mera :)

Kommentarer
Postat av: becka

jag då.. räknas inte jag soom din vän som fått bebis :( BUUUUHUUUUUU!!! ;) puss på dig hihi

2012-01-02 @ 10:57:15
Postat av: Madeleine (jag)

Det kommer mera juuuu :) Jag jobbar, skriver ner det jag kommer ihåg hihih PUSS, klart du räknas snygging!!!

2012-01-02 @ 11:01:42
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Puuussss

2012-01-02 @ 11:31:42
Postat av: Linda

Åhh jag tycker så mycket om dig också fina Madde <3

Är så himla glad att jag hittat en så fin vän,såna som du växer inte på träd.



Pussar, love u tooooo <3

2012-01-02 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0