Trist väder

Snön fick ligga i en dag i alla fall, detta slask väder kan jag verkligen vara utan.

Min ledig em igår förvandlades snabbt till en upptagen kväll, efter ett samtal med Cissi (cissileandersson.blogg.se) så studsade jag över dit på en fika, promenad och filmkväll.

The change up var sådär, MYCKET svordomar och lite väl mycket f**k hela tiden.
Av mig får den 2* av 5*

Cissi vad tyckte du???



En rolig sak:


Rolf Göran Bengtsson fick Jerringpriset



Idrottsgalan: Rolf-Göran Bengtsson fick ta emot svenska folkets eget pris - Jerringpriset  med hela 44,6% av rösterna. Det är den mest överlägsna segern  i sammanhanget någonsin. Och vilken seger för svensk ridsport! Tack Rolf-Göran Bengtsson och tack alla som röstat!


Alltid roligt att se att jag har några besökare dagligen, vore skoj om ni kunde lämna ett litet avtryck när ni tittar in <3

Idag är jag själv på jobbet, hoppas på en rätt så lugn dag!

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: eva beauchamp

Nu får jag skämmas, hade inte koll på vem han va...förlåt..!!

2012-01-17 @ 09:55:54
Postat av: Anonym

Varsågod haha! Du lägger för lite bilder på dig själv..vill du att ja ska fortsätta besöka din sida så vill ja se mer av det hehe:)



Mvh

Säger inte

2012-01-17 @ 14:44:17
Postat av: Cissi

Trevligt att du titta in hos oss :D



Haha ja filmen var ingen höjdare :/

Bättre lycka nästa gång kanske? ;)



KRAM!

2012-01-17 @ 18:54:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0