TGIF

I helgen vankas det party, bror min har fyllt 30 och imorgon skall vi slå klackarna i taket!

Men först ska jag ta mig igenom denna fredag innan det är dags att ropa HEJ

Var hemma hos mamma igår efter jobbet och där var det bakstuga. MUMSigt värre!!!

Igår vid 15 tiden kände jag mig som en vodoo docka. Hur som så kändes det som att något hände med min kropp på 2 minuter, jag blev snurrig, mina händer domnade bort och jag mådde allmänt dåligt, det gick över senare på kvällen när jag la mig ner och imorse efter en massa timmars sömn så kände jag mig bättre, men hade en riktig obehags känsla.
Så idag har jag glasögon på mig, fråga mig inte varför men det blev lättare att fästa blicken.




Ha en fin dag <3 <3

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du äter som du ska?!!!?



KRAM

2012-01-27 @ 10:11:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja det tror jag!! Eller ja det gör jag.. :)

2012-01-27 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0