Söta små djur

På morgon promenaden imorse gick jag o Stella vår vanliga runda. På vägen såg vi 3 små fina ekorrar som satt och åt lite fågelmat, jag ville verkligen ha ett kort på dem när dem satt där. Såg så söta och mjuka ut, men att ta kort med en iphone på dem små gick inte så bra, allt blev suddigt.. Dem ville inte dirket posera :) Då hade jag velat ha min systemkamera, men att bära på den på morgonen känns onödigt, men kanske dags att tänka om.. Man vet aldrig vad man stöter på!



(bild lånad)

Igår hann jag med en promenad med Max i hans neighborhood efter jobbet.


Vid 18 tiden var det dags att gå upp till bror som fyllde 30 år igår, GRATTIS ännu en gång <3 Det serverades grillad fläskfile, potatis, haricot verts och svampsås. Ååå vilken fröjd för magen en måndags kväll!

Kom hem vid 22 och både jag & Stella däcka i sängen.. Å så skönt att få sova, i alla fall en stund! Stella väckte mig 2 ggr i natt då hon mådde lite illa, det var bara att kliva upp och släppa ut henne. KRÄK HUND haha.

Hur som, nu är jag på jobbet och känner mig någorlunda pigg, ikväll är det ridning.
Den stora frågan är vem ska jag rida på? Colorado, Danitza eller Bella? Time will tell.


Byxor - Dbrand
Skjorta - HM
Kofta - Cubus
Halsband - SNÖ

Halsbandet fick jag av min bror i julklapp

Ha en fin tisdag

Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0