Ledig idag = städdag 20120105

Nu tyckte jag att det var dags att slänga ut julen, visst e det mysigt och så men nu får det vara nog..




Nu väntar vi in våren <3

Är precis färdig med min städning, så nu blir det att gå ut med hjärtat.. Sen ska jag hem till Liisa på en fika! Dem skall få en ny soffa idag, spännande och se vad det är för något!




Ikväll är det ridning kl 19 och jag hoppas på en trevlig häst !! Hoppas också på att jag får träffa Jessica <3 <3 som precis kommit hem från Japan..

Måste åka nu, ha en underbar torsdag och njut av denna LÅNGhelg

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: eva beauchamp

fint....men nu slösar du väl på votivljusen i alla fall...:-)

2012-01-06 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0