Huvudvärk

Då huvudvärken tog över igår så åkte jag hem vid 12 och SOV. Jag är en sån där som biter ihop käkarna när jag sover MEN det kommer och går i perioder därav köper jag ingen bettskena. Men ibland funderar jag verligen på att inhandla en sådan då huvudvärken verkligen gör min dag jobbig.

Hur som, sov gjorde jag 2 timmar och när jag vaknade vart det lite bättre. Hoppade i ridkläderna och begav mig mot stallet. Jag hade 3 hästar att rida igår.
Gordon
Bella
Danitza
Det gick super bra med alla 3 och lite bilder kanske kommer inom kort.

Morgonen min gick långsamt, vaknade upp och tog en LÅNG VARM dusch och kände att jag levde. Inte ofta jag hinner sitta i soffan och bara dumglo och inte känna någon stress. Så den här morgonen var mysig.



Idag är det LÖÖÖÖÖÖN och jag ska handla mina skålar :) men bara 1 el 2 st, dem är ju snordyra!


Ha en underbar dag

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skålarna är fantastiska :)

Från?



Hopaps huvuidvärken håller sig borta idag...



KRAM!

2012-01-25 @ 08:56:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madelein (jag)

Visst är dem!

Dem är från Mateus, jag samlar på den servisen.



En liten skål kostar 275 kr. SUCK! Därav 1 el 2 i månaden haha

2012-01-25 @ 10:09:50
Postat av: Cissi

Sådär ja, men det drabbar väl ingen fattig ;)



Pöss på re!

2012-01-26 @ 08:28:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0