Helgen är över

Då var denna helg över igen.. Mysig har den varit och SNÖN har kommit <3

Fredagen ägnade jag mig åt en kväll med mamma & Lina. Det åts god mat, dracks en hel del vin och helgen var varmt välkommen.

Lördagen blev det soffläge tills jag orkade ge mig ut med mams för att kolla soffa. Jag har bestämt mig vilken jag ska ha, men inte för färgen ritkigt än. Grå ska den vara men har 3 st gråa färger att välja mellan.
På kvällen åkte jag till Leonie och kolla på film.

Söndagen var det barnkalas, Samuel fyllde 3 år

Kärlek M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en mysig helg :)

Vi har varit till Värmdö båda gångerna men också haft det trevligt!



Kran

2012-01-23 @ 12:02:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

ja den var trevlig. Vad har ni gjort där??

2012-01-23 @ 14:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0