Fredagen den 13:e januari

Är du skrockfull?

Har aldrig hänt mig något fredagen den 13:e, peppar peppar ta i trä.. Så förhoppningsvis så blir det en lugn dag idag.

Ridningen gick sådär igår, jag fick Hobbe (en av dem nya). Han e fortfarande väldigt stel i vänster sidan men något vi arbetar på.

Idag kommer min KUSIN hem <3 tjohooo vad roligt, han är ju en av dem där säsongs arbetarna som hänger i stöten. Han har jobbat där i 5 års tid nu tror jag.. Men nu är det väl dags att växa upp!!



Haha retard!!

Denna helg blir förmodligen en lugn helg som alla andra helger, känns som om jag inte gör någonting nu förtiden!! Aja, får väl se om jag hitt på nåt.

Ha en fin fredag

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tog körkort fredag den 13:de så det är mer en turdag för mig än en otursdag ;)



Själv ser jag fram emot en LUGN helg, var ett tag sen sist haha



KRAM

2012-01-13 @ 12:13:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥ mamma till Viggo

Hej! Vet att jag varit här förut och lämnat ett litet avtryck om att jag känner igen dig..

Nu har nog poletten ramlat ner. Du och några av din vänner umgicks med min pappa Tony och yousef under tid. Du var med mig och provred häst när jag var mindre, eller hur...? :)

2012-01-13 @ 14:28:11
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej, jaaa men precis det stämmer. ;) roligt att du hittade hit, då ska jag kolla in din blogg. Ha en fin dag kram

2012-01-13 @ 14:53:10
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0