Det snöar

Ska inte ropa HEJ än, men min mors hus är förmodligen sålt nu och det känns skönt. En sten har nog släppt från henne i alla fall då hon har köpt en ny lgh redan.

Igår efter jobbet tog jag en mysig promenad med Stella och sen åkte jag o Vanessa till San Marco för att avnjuta en god middag. Jag beställde en frutti di mare som var gudomlig även om jag blev super mätt snabbt så fick jag i mig en hel del.

20,20 rullade tåget in till Sollentuna och då plockade jag upp min fina Linda. Myskväll hos mig stog på schemat.. Det blev soffhäng, tjejsnack och sömn <3

Nu sitter jag på jobbet och önskar det vore fredag. Men vad gör det, för imorgon är det fredag och jag välkomnar den mer än någonsin då denna vecka har varit en oerhört trött vecka!!

Den här gulliga filuren möttes jag av när jag kom hem från jobbet igår

På promenaden blev hon sjövild då hon hittade en pinne (ett träd) som hon bar med sig en bit och var SUPER stolt.


I all morgon stress hann jag med och fota mig & Linda <3 <3



Dags att sätta sprätt på denna dag

Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0