Att förlora en vän

Det har snart gått 2 år sen Nathalie (Nanna) Lengström lämnade sin tid här på jorden. Den 30 januari kommer ett program sändas kl 20 där vi kan minnas fina Nanna <3 <3 Den dagen är det väldigt blandade känslor. Ser fram emot att se programmet men ändå inte då det kommer göra så ont. Jag minns Nanna som en GLAD och världens GOASTE tjej.. Vi har haft så måga fina dagar med dig gumman och gud vad jag saknar dig.. I denna stund känns allt hopplöst och jag lider med oss som är kvar här och fick säga adjö till dig i en väldigt ung ålder. När man är 24 år som du var så ska livet inte sluta.. Det är då livet börjar, ditt liv skull börja om från början Nanna..

http://www.kanal5play.se/klipp/play/sofiasanglar-202-klipp-infor


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är så tragiskt...man finner inga ord :(

Jag hoppas du får sällskap när du ser programet...



KRAM



2012-01-11 @ 08:55:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0