9:e jan 2012

Ännu en vecka att ta sig igenom med stormsteg

Veckans planer
Måndag - Jobb, middag hos bror som fyller 30 ÅR!!!!!
Tisdag - Jobb, rida
Onsdag - Jobb, middag hos Lisa med Cissi
Torsdag - Jobb, rida
Fredag - Jobb, Sen vet jag inte!
Lördag - Ledig
Söndag - Ledig

Min TJEJ


Gårdagen börjades med en myspromenad med hjärtat som alla andra dagar i veckan.


Senare åkte jag till Pishi och tog en fika. Jag hade inte hunnit slänga i mig lunch så åkte förbi MC och köpte varsin chesseburgare till mig o snutt. Cici fick äran att bli Stellas favorit denna söndag så hon fick ge henne hennes cheese :)

Oliver kände att när Cici skulle slänga ut julen så skulle han pront hjälpa till, men han gjorde inte riktigt som han skulle :) Cici packa ner och Oliver packa upp <3


Senare åkte jag hem till Shudden för att kolla film, vi kollade på A little bit of heaven..

Shad somna och jag grät till filmen haha..

Kom hem vid 22 tiden och gud vad jag längtade hem eftersom jag hade ett GREYS avsnitt som väntade på mig. Vilken underbar serie.. Säsong 8, episod 10, vilket avsnitt.. Lätt en av dem bästa på länge, så ni som väntar på något gott.. Håll i er för det är GOTT.

Dags att sparka igång denna måndag

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ikväll ses vi, längtar :)



KRAM!

2012-01-11 @ 08:56:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0