20110104

Efter dagens ridning så inser jag att jag e otränad haha.. Nej men herregud vilken bra träning men oj vad jobbigt, vi hade sits träning och det är super bra men OJ vad jobbigt. Orkar inte gå in på detaljer vad vi gjorde, tror ens inte att ni är så intresserade av att veta :)..
Hur som så fick jag rida ett litet sto som heter Danitza, Eva (min tränare) har inte riktigt bestämt sig än vem jag ska rida på. Imorgon kommer en ny häst som jag ska provhoppa på fredag och på tis nästa vecka tror jag att jag ska rida Bella..

Danitza & Cicci i sommar <3


Fick också reda på en väldigt hemsk sak igår som min tränare berättade. Tänker på dig Jessica <3 Välkommen HEM!

Inatt fick Stella sova hos mormor och fy vad tomt det var hemma :( har svårt att sova när hon inte ligger bredvid mig och myser som bara hon kan..
Fast en sak kan jag säga, var faktiskt lite skönt att slippa morgon promenaden idag (har ni kollat ut?) vilket skitväder.

Vet någon när premiären av Greys Anatomy börjar? Har försökt googla fram det men får inte fram någonting alls.

Jag längtar till den 23 jan då Sofias Änglar börjar, även om det kommer bli väldigt jobbigt att se det avsnittet jag väntar på. Kommer bli påmind om allt igen, men kanske är bra för än.


<3 <3 Saknar dig Nathalie för varje dag som går, kan fortfarande inte fatta hur någon ville göra dig så illa <3 <3

Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0