Vill börja dagen....

Med ett STORT GRATTIS till Sofie & Niklas som förlovade sig i helgen


Alkohol intagen har varit mycket denna helg, började kl 16 i fredags och sista glaset tog jag kl 22 söndag kväll..

Fredag: Myskväll med Lina och hennes familj. Gick promenad, såg på film, ät tacos och dracks en hel del <3
Lördag: Födelsedagsfest hos Elin, tjejmys, god mat och en hel del dricka
Söndag: Middag hos Leonie & Ehsan och lille Liam <3 Jag & Ehsan söp till lite :)

Lördag dag var jag hos Cici då hennes son fyllde 2 år


Innan kalaset var jag tvungen att handla present samt inhandla smink till mig själv, hur mycket pengar kan jag bränna på loppet inom 4 minuter? Ja ca 800 kr på lite smink
ID foundation - 440 kr
Concealer - 275 kr

Hur det än är så räcker sminket bra länge.



Idag är Milla på jobbet och håller oss sällskap :)


Kärlek M


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va du är söt!

Tack fina du <3 <3

2012-02-20 @ 17:23:47
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

<3 <3 <3

2012-02-20 @ 21:24:26
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0