Vart försvann internet

Iphone satan vill inte fungera, eller internet vill inte fungera så nu får det skrivas från datan istället.

Igår på ridningen red jag på min prins Gordon



Efter ridningen var det T-seks möte och sen var det dags för mig att gå promenad med snuttan. Tog med mig bror min och gick en sväng i kylan, det är ju f-n svårt att andas i denna kyla.

Till helgen blir det väl kallare än kallast, sägs att det väntas -17 -20 grader, brrrrr jag håller mig inne..

Helgens planer
Fredag - Jobb och sen en god middag samt ett glas vin :)
Lördag - Fika med Liisa
Söndag - Film dag

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du hos Tommie och Carina i fredags?

2012-02-06 @ 07:38:20
Postat av: Madeleine

Nej tyvärr inte, det blev för kallt för att bada. Men hoppas på en annan dag snart!

2012-02-06 @ 08:25:41
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej..ja det blir det med all säkerhet:-)

2012-02-06 @ 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0