Tisdags ridningen

Vilket skämt.
Prinsessan och jag synkade inte för fem öre. Hon var överallt och ingenstans, usch en lektion jag kommer radera ur mitt system då gårdagen var en känsla som inte var rolig.
Hon hoppade av stort eller så blev det kråksprång, inget blev bra.
Bilden talar för sig själv, stort hopp, jag hänger i munnen och fyy vad otrevligt
Hon är ju i & för sig högt över haha


Hoppas på en stor förbättring på torsdag och fre, då blir det ridingen på prinsen Gordon & Porana.


Idag blir det middag & mys med Lisa & Cissi, vet dock inte vad jag ska laga för mat än. Men en massa prat och skratt väntas <3




Kärlek
M




Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevligt det ska bli och matbiten löser vi, inte så noga det är bara vi juh ;)



Härligt att soooooooooolen lyser, jag vill ut :D



Kram

2012-02-29 @ 13:52:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad hon hoppar stort på det här hindret ivarjefall..men det ser ut som om hon verkligen tycker att det är skoj att hoppa!! Som du känner Madde känner jag nästan varje tisdag..inge roligt!! Du är jätteduktig! Kram

2012-03-02 @ 07:15:04
Postat av: Madeleine

Ja hon gör ju det :) men då hoppas den känslan går över, blicka framåt! (även om känslan kommer & går)

Tack så mycket <3

Kram

2012-03-02 @ 15:00:09
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0