Pics a la weekend

Fick hem tröjan som jag beställde från Gina

I fredags kväll var himmlen så vacker, kortet gör väl sig inte riktigt till rättvisa



För ett tag sen så bytte jag ut min G-star jacka, här är den nya

Lördag dag blev det en sväng till barkarby med Mamma för att inhandla hennes nya soffa, själv köpte jag en ny gardin till mitt köksfönster, blev så fint så.. Ser ni mina tassels också? Haha var bara tvungen :)


Lördag kväll var det Melodifestival mys med Helena & Kevin <3



Dem rätta bidrag gick vidare enligt min mening. Jag la min röst på Danny & Lisa..

Hann handla hem lite smått & gott i fredags, alltid trevligt när kylen INTE är tom!


Efter en heldag hos mamma så är det dags för soffläge för mig och Stella, i alla fall en stund innan det är dags för promenad och middags lagning.

Trevlig söndags kväll
<3

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

SKOJ hade vi och....att man (läs jag) aldrig lär mig ;)

2012-02-27 @ 09:19:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

var det så pass.. hahah att DU aldrig lär dig :)!!! Du måste ta det lugnt med alkoholen!!

2012-02-27 @ 11:57:13
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0