Mycket att göra

Har haft en hel del att göra idag och mitt lilla huvud hänger inte riktigt med, känner mig trött idag faktiskt.
Vet dock inte varför eftersom jag har sovit super skönt i natt, men vissa dagar är väl bara trögare än andra..

Har kollat lite på en New York resa, men det är inte lätt vill jag lova. Finns HUR mycket som helst att välja på, en massa olika hotell & en massa olika flyg och olika flygtider. Vill ju ha det rätt så bekvämt men är inte enkelt att få det för en billig peng.

Men förhoppningsvis så blir det en trevlig resa med familjen dit <3 <3



Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma som betalar?

2012-02-27 @ 20:07:38
Postat av: Cissi

Hoppas ni kommer iväg!

Vi har bokat resa till Rom nu :D



Kram

2012-02-28 @ 06:55:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: eva beauchamp

Ja, mamma bjuder sina barn på detta? problem med de?

2012-02-28 @ 08:37:22
Postat av: ewa nilsson

å vad mysigt hoppas att ni får en underbar resa tillsammans kram

2012-03-01 @ 09:48:34
Postat av: Madeleine

Tacks å mycket Ewa :) Kramis

2012-03-02 @ 09:41:13
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0