Loreen - Euphoria

På lördag är det andra chansen och för tillfället så har jag ingen favorit som jag VILL ska vidare till final

Här kommer min lista i nummerordning över dem som jag vill ska ta hem allt och representera
Sverige i Eurovision

1. Loreen - Euphoria
2. Danny - Amazing
3. Lisa - Why start a fire
4. Dead by April - Mystery
5. David Lindgren - Shout it out
6. Ulrik - Soldiers
7. Molly Sanden - Why am i crying
8. Björn Ranelid - Mirakel


Sen har vi ju 2 st bidrag som ska vidare från andra chansen och då lägger jag min röst på...
Dynazty - Land of broken dreams
Timoteij - Stormande hav

Vem är er favorit eller har ni kanske flera?

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Amanda -- mamma till Viggo

Danny utan tvekan!

2012-02-29 @ 12:23:10
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du verkar ha stenkoll ;)

Jag har missat (inget jag sörjer) dom 2 sista gångerna men finalen ska jag se.

Men än så länge tycker jag Loreen var bäst, trots att det känns som man hört låten på radion förr...



Det var bättre förr hihi



Kram

2012-02-29 @ 12:41:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0