Ur & skur

Det var inte lite regn som kom igår på kvällskvisten.. Jag, bror, Elin & Stella gav oss ut på en såkallad powerwalk när det var uppehåll och sen så öppnade sig himmelen ordentligt. Det var inte nådigt, såg ut som att vi alla hade badat + lite till. Men men det vara bara att fortsätta gå för blöta var vi redan..

Igår efter jobbet åkte jag till stallet och red på Pompan & Bella, fina hästarna <3 dem var så duktiga och lyssnade väldigt fint på mig. Ridning igen på onsdag, som jag längtar!

Idag blir det jobb till 18 och sen så åker jag till Cici för en liten fika..

Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig Resa och var rädd om Dig <3

2012-08-15 @ 06:32:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0