Söndag och ingen ångest

Söndagsångest är jag nog inte ensam om att ha.. Ledigheten är över och en jobb vecka skall starta igång.. MEN ingen ångest idag för vi är ju lediga imorgon samt att jag ej har ångest eftersom jag får gå till bästa jobbet samt bästa kollegan <3

Helgen har varit aktiv, började med hoppning fre och lör förmiddag och sen rivning av altan hela lördagen. Tackar bror, Adde & Magnus för all hjälp, super tack verkligen!
Hoppningen gick super, Porana skötte sig mer än bra och jag är galet taggad inför tävlingen som är nästa helg. Blir dock bara en klass eftersom jag måste dela henne med en annan ryttare, MEN den 1 maj då tävlar jag henne själv i Vallentuna..

Idag söndag har jag varit på hundöarna med Micke, Elliot, Flame & Stella.. Super mysigt väder och trevligt sällskap. Lunchen åt vi på brostugan i solen, första uteserveringen för den här säsongen...

Nu blir det middag med mams, långpromenad med hjärtat och soffläge.

Ha en underbar söndag och njut av ledigheten imorgon..

Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0