Shopping





Easytone skor från Stadium, måste ha bra skor att gå i när jag ska till London med Cissi <3


2 st behåar från change, 65G jo jag tackar.. Känns som att deras storlekar inte riktigt är densamma som ex, HM, Lindex m,m..

Men fina är dem :)


I väntan på mat sitter jag i mitt kök och tittar på när mor min lagar maten, idag serveras det biff, kroketter & svampsås. Trevlig SÖNDAGS middag!

Veckans Planer

Mån - Jobb, Rida på BlueNett (Fridas fina häst)
Tis - Jobb, Rida (hoppning)
Ons - Jobb, förstahjälpen kurs
Tors - Jobb, Rida (hoppning)
Fre - Jobb, kanske hoppträna BlueNett

Varje dag ska jag oxå försöka hinna med lite arbete på altanen, kan den bli KLAR snart :)

Kärlek
M



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mycket snyggt du har handlat, tom med skorna var snygga, vilken storlek ;)

2012-04-24 @ 08:04:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

8 dagar :D



Kram och Trevlig helg!

2012-04-27 @ 08:17:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går det med bloggandet? Puss :)

2012-05-29 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0