Helgens bravader

Var inga ;)

Har varit en lugn och skön helg före stormen som börjar på måndag. Nej det ska bli så skönt att få börja jobba igen. Börjar med en kort vecka så det är skönt, mycket som skall tas in nu.

Helgen i bilder

*Fredag
Middag med Mams & Elin, det serverades biffrydberg och det är alltid lika gott! Vid 20 var det dags för säsongens första avsnitt av Lets Dance, jag satt bänkad.



*Lördag
Började med en snöig promenad med hjärtat, varför denna SNÖ för????

Efteråt var det dags att åka till huset för ett sista adjö samt hämta dem sista grejerna som vi glömt.. Blev en sväng till K-rauta där jag behövde köpa lite smått till hemmet.
Vid 18 åkte jag till Mix för att bli fin i håret <3 Hon är duktig hon!!



Bilder på resultatet ser ni i inlägget innan..

*Söndag
Idag söndag har jag shoppat en tävlingskavaj + varit i stallet med Elin.
Nu är jag hemma och väntar på att mamma ska komma hit, hon bor här nu en stund..
Vi ska äta middag och ikväll blir det film dags.


Kärlek
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0