Välkommen fredag

Snart är det dags för mig att gå till jobbet, vi har en tidig leverans idag, så måste vara där till senast kl 10. Hoppas dem kommer bara.

Ridningen gick bra igår, vi hade dressyr och jag hade en av unghästarna och det funkade även om jag kan tycka det är rätt så svåra övningar vi gör. Idag ska jag rida igen, hoppa på Oliwer. Måste få all träning jag kan få innan tävlingen. Så idag är det hoppning och på söndag med, eller då är det en liten tävling.

Vilket underbart väder vi hade igår, hoppas på lika fint idag

Nu ska jag ut med mitt hjärta, hon sitter här och kollar på mig, så det är förmodligen dags..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg vännen :)



Kram kram och Tack för senast (hoppas öronen sitter kvar?)

2011-09-30 @ 13:59:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0