Våfflor o mjölk

Blev så sugen på våfflor igår så jag o Lina bestämde oss för att äta det till middag. Och eftersom vi fortfarande är lite barn så blev det mjölk till haha.. sååå gott!!!



Hehe min fina Lina <3 <3
Efte¨r maten så hjälpte Lina mig med att rensa ut lite i garderoben, tack gumman.. Nu är det snyggt o fint där och det finns kläder att hämta :)

Leonie var snabb och kom förbi, hon fick med sig några leggings, en skjorta och några andra tröjor.. Sen så bokstavligen RENSA hon min sommargarderob, hon ska på sin smekmånad nu i oktober. Så kläder hade hon med sig hem.. hehe bara hon inte glömmer bort klädernas hemadress..

 

Jobboutfit



Började gårdagen med en mysig promenand på Järva med Stella o Johanna



Veckans planer

Tisdag - Jobba, rida
Onsdag - Jobba, Träffa kompis
Torsdag - Jobba, rida
Fredag - Jobba, Rida
Lördag - Jobba, Ledig dag
Söndag - Rida

Ser oerhört skoj ut, hmm inga planer what so ever.

Dags att sätta igång den här dagen, måste få upp Stella ur sängen, torka håret och ut på promenad i solen <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhhh vad gott med våfflor ;P



Du har ju fullt upp hela veckan ;)

När ska man kunna/hinna kolla i dessa påsar då?



KRAM

2011-09-27 @ 10:01:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Det var suuuuper gott.. Ikväll kommer jag hem sent. Imorgon kanske? Jag måste hinna sola också :). Kramis

2011-09-27 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0