Snart helg

Varför är det så svårt att bli nöjd? Det finns alltid något jag vill ha eller köpa, någonstans jag vill åka och bara njuta. Varför kan man inte bara nöja sig någon gång? Kommer det komma en stund då jag känner mig helt nöjd? Förmodligen inte..

Ex så behöver jag en ny vinterjacka och det svider ju härligt i plånboken..



Nej jag vill inte ha den färgen :) 6500 riksdaler ååååå så roligt..

Vad har ni för helgplaner?
Min helg kommer bli lugn, ska iväg på söndag för att fira Akis födelsedag <3 annars inte så mycket planerat, kanske jobbar på lördag så jag får ihop lite jobbtimmar..

Ridningen gick helt ok idag, vi hade dressyr och jag hade Oliver. Han skötte sig bra enligt mig o tränaren!


Kommentarer
Postat av: Cissi

"Mycket vill ha mer" men varför måste du alltid ha det dyraste hihi



Hoppas du får en bra helg, vi ska ut bo i "skogen", mys!



Kommer du över på en fika måndag-tisdag? :)

KRAM

2011-09-09 @ 06:44:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lulu

Har inte du hur mycket vinterjackor som helst? I din ålder så växer man ju inte ur dom eller dom slits knappt heller ut...:-)

2011-09-09 @ 07:49:25
Postat av: Mamma

Håller med dig Cici, mycket vill ha med, kan du inte försöka kolla på någon i mellanpris...

Jag skicka precis efter en på Halens för 299:-..:-)

2011-09-09 @ 08:27:06
Postat av: Mamma

Förlåt stavningen Cissi...

2011-09-09 @ 08:27:56
Postat av: Madeleine

299 kr? Du ska frysa i vinter hör jag.. Mysigt...



Lulu: hästarna o hundar sliter på mina kläder :). Jag vet dumt av mig att ha dem i stallet. Men ibland är det brådis :).



Cissi: jag vill alltid ha mer haha

2011-09-09 @ 16:56:57
Postat av: mamma

Du, jag vårdar mina...så jag har min Fjällräven i behåll, vasarunurå..!!

2011-09-09 @ 17:52:31
Postat av: Lulu

Jaha..okej nä jag har inte min jacka i stallet..där har jag en "vinterridjacka" och skrutt hoppar inte överhuvudtaget..och skulle han göra det så når han inte så högt upp..tycker ändå att du måste ha hur många som helst så vad jag menar är att alla inte kan vara slitna kanske? :-)

2011-09-12 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0