Supernöjd!

Började gårdagen med en bra dag på jobbet, alla var goa o glada.
Middagen åt jag på San Marco med Mitra <3, det blev en oxfile pasta :)

Ridningen gick SUPER igår, vi hade markarbete och Oliwer och jag var så synkade. Han lyssnade till fullo och allt gick bara skit bra <3 det är så roligt när man får såna dagar.
På söndag är det tävling igen och vi e taggade!

Vaknade 07.37 idag och kände mig rätt så utvilad, har hunnit sminka mig

Ätit frukost


Nu är det bara snuttan kvar som ska göra sin morgon rutiner. Äta mat, äta dentastix till efterrätt, sova lite mer, strecka på sig ett antal ggr och sen e vi redo för promenad <3 <3

Ha en fin höstdag



Kommentarer
Postat av: eva beauchamp

Härligt med såna dagar, och va smarrigt de där såg ut då..:-)

2011-10-19 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0