Spyfärdig el svimfärdig?

Idag har inte varit en bra dag.

Vaknade imorse och hade så ont i magen att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Gick till badrummet för att tvätta av ansiktet, visste inte om jag skulle svimma eller kräkas. Usch vilken olustig känsla i kroppen jag hade. Den känslan har suttit i hela dagen och är fortfarande inte borta.

Satt och grät som ett litet barn på jobbet så jag blev hemskickad, fyy vad ont jag hade.

Så jag har sovit hela eftermiddagen, fått i mig lite mat och nu sitter jag här i min soffa.

Fick dock ett sms om att lite kläder från HM har kommit, så jag orkade gå till affären för att plocka ut det. Hade glömt bort den här beställningen helt faktiskt.



Hade beställt en till klänning men förstod inte hur den skulle sitta haha så den blev det inget kort på.. Sen så blev det ett par shorts till sommaren.

Mitt hjärta, mitt allt <3<3





Dags för fosterställning i soffan och lite katrinplommon o mjölk på det. Underbart att ha magont :-(


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Vad gör ni, sitter ni och posar på golvet framför spegeln?

2011-05-02 @ 22:32:28
Postat av: Madeleine (jag själv)

Nej vi posar framför telefonen :-)

2011-05-03 @ 09:01:38
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det låter inge bra :(

Hur mår du idag?

Bättre hoppas jag annars får du krya på dig!



Kram

2011-05-03 @ 10:44:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0