Obehaglig känsla

Min älskade tjej Stella har fått en knöl på sig som jag ska åka och kolla idag hos veterinären. Usch vad jag tycker det är jobbigt, har en sån där obehags känsla i hela kroppen. Förhoppningsvis så är det bara en fett knöl... Min älskade hund, hon är mitt ALLT..

Så det blir jobb till 14 idag och sen mot veterinären.

Senare ikväll blir det mys med Sofie och Joppe.



<3 <3

Igår red jag på Sting på dressyr lektionen, han var FÖRJÄVLIG!! Tog inte skänkeln och var allmänt störig, så börjar ge upp hoppet på den hästen tyvärr. Han är fin när han väl går, men det tar ju ett tag och få honom dit känns det som eller så är det jag som är en sopa helt enkelt haha.

Ha en underbar fredag och njut av lite ledighet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0