Måndag 9 maj

Helgen gick fort som vanligt. Har dock varit lite sjuk så har blivit "långledigt" för min del.

I fredags grillade jag hos bror, trevligt och god mat

När lördagen kom så var det möhippa på schemat och vi alla möttes upp kl 12 i sollentuna. Vi var 14 tjejer som kidnappa Leonie och hela dagen gick som planerat (bilder kommer)
Det var klättring, frågesport, picnic, sälja kramar, pole dancing, middag och fest.

Söndagen satt jag på mammas tomt hela dagen, så underbart att bara ligga i solen och slappa. Lite bränd av solen men det tar jag. Ska bränna in sommarn långsamt och säkert.
Stella hade 2 hundkompisar över så det var full fart



Veckans planer
Måndag - Jobb till 17 , bio?
Tisdag - Jobb till 18 , rida
Onsdag - Jobb till 17 , middag på våfflan (kanske)
Torsdag - Jobb till 18 , rida
Fredag - ???
Lördag - Födelsedagsfika hos Johanna + barnvakt
Söndag - SLAPPA (hoppas på SOL)

<3 <3

Ha en underbar dag i solen alla, det ska jag ha när jag slutar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul det ska bli att få se bilderna sen ;)



Vem ska du på biodate med? ;)

Kram

2011-05-09 @ 15:08:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0