3:a

BRA jobbat av Sverige i Eurovision i år.. Saade tog upp oss på en 3:e plats, helt underbart!

Då var ångest söndagen tillbaka ännu en gång.
Helgen har varit lugn o skön, ingen stress. Fredags blev det myskväll med Sofie o Joppe. Middag (tacos) och så hann vi med 2 filmer

Due Date
Helt ok film, trodde dock att den skulle vara lite roligare, men jag är väl sån som alltid har höga förväntningar om filmer hmm. Inte bra.
Sevärd enligt mig!!


Life as we know it
En film om 4 st vänner, varav ett par och 2 singlar.. Saker och ting går inte riktigt som planerat för singel ligan. Sevärd film, en liten tår kan fällas..



Lördagen började med en promenad med Sofie och hennes Niklas på bögarnas gård. Sen blev det pannkakor på fiket där, trevligt.

Vid 14 tiden så begav jag mig mot viby för att fira Johanna, hon fyllde 20 år och hade bakat en massa gott. Kändes som att komma in på ett konditori, hon är så duktig på att baka.

Mycket prat och mys med stalltjejerna, sen fick jag bege mig mot Lina. Hon och Corey skulle iväg på 40 års fest så jag var stylist och barnvakt för denna gång. Hon blev super fin <3

Nu måste jag ut med mitt hjärtegull
<3 <3 <3

Hoppas du har haft en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0