1 MAJ

Då välkomnar vi maj månad. Kallt som bara den enligt mig men förhoppningsvis så kommer den underbara värmen snart tillbaka.

Maj månad kommer bli en intressant månad, vet inte riktigt hur humöret kommer att vara då det finns en viss person som suger ut all min energi.

Saker som händer i MAJ

BRÖLLOP
STELLA FYLLER ÅR
PAPPAS ÅRS DAG
LINA FYLLER 40
HOPPTÄVLING
KUSIN TAR STUDENTEN (hoppas på party)

Helgen har gått fort som vanligt, men den har varit bra.

Fredags: Filmkväll med Linda

 

Lördag:

Vaknade och gick en mys promenad med Stella o Linda <3

Sen blev det en sväng till solariet, vi kände att det behövdes.
Vid 15 tiden plockade vi upp Vanessa för att åka till Mickan som skulle fixa våra hår.

Utgång på kvällen för att fira Vanessa som fyllde 26 år



Förstår inte hur jag kan se så vit ut, jag hade ju SOLAT !! :-)

Söndag:
Promenad med Mams o Stella. Hjälpte mamma lite på tomten. Elin o Samuel kom förbi och vi åt MCdonalds, inte gott alls hehe.

Plockade Mickan i stan och nu ligger vi här i soffan och väntar på att Gossip Girl ska börja. Sen blir det nog film på det och bara slapp.

 

Ha en underbar söndags kväll


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var filmerna bra? Hiss eller diss ;)



Kram



Energitjuvar i ens liv ska man välja bort, det tar alldeles för MYCKET energi av en...

2011-05-02 @ 06:46:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Filmerna var bra faktiskt. Mycket snyftande i film nr 2. Tror inte det är en johan film :-)



Ja den där energitjuven kan jag vara utan..

Kram

2011-05-02 @ 17:11:17
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ok då måste jag nog se den haha

Den första filmen då?

2011-05-03 @ 10:46:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ikväll ska jag nog damma av någon av filmerna, har en karlfri kväll ;)



Trevlig helg!

Kram

2011-05-06 @ 07:49:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0