Vilken j-vla helg

Helgen har varit sådär, har hänt mycket jobbiga saker.

Lördagen: Fick avliva Smulan (Mickes hund) dem hade blivit påkörda av bil som därefter smet från platsen.
Söndagen, Jag o Gordon gick omkull på tävling och jag fick han över mig i princip så tillbringade nån timme el 2 på akuten.
Så det var dem dåliga nyheterna.
Vad gäller ridningen så kommer jag ta 2 veckors paus nu och se så att kroppen kommer tillbaka til 100%

I lördags på dagen så var jag, Cici o mamsi på loppis och vi gick 1500 + var ungefär. Bättre det än att bara slänga allt!!



Så det var ändå skoj.

 

Idag är jag hemma från jobbet efter det som hände med mig o Gordon. Skulle ta det lugnt och vila så det är det som står på schemat..

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken tur att det inte blev något allvarligt iallafall...Krya på dig och vila nu ;)



KRAM

2011-03-21 @ 13:10:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Usch lät som en jobbig helg, fast loppis är inte fel =)

2011-03-22 @ 13:03:51
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0