Onsdag 110309

Godförmiddag fint folk, hoppas det är bra med er alla när solen skiner så fint..

Själv sitter jag på jobbet och har det bra. Har varit en jobbig morgon då Linda inte mår så bra. Hennes far är sjuk och det är så tungt att se henne ledsen + att det påminner mig om min egen dar som jag förlorade 2006.

Igår blev det ingen ridning för mig då jag fortfarande har ont i nacke & rygg, Elin fick ta mitt pass igår och det gick bra tycker jag efter omständigheterna!

Jag är sååå taggad inför tävlingen även om jag inte red igår men jag känner att det kommer att gå så bra. Måste peppa mig själv varje dag nu.. Är inte långt kvar!!

Undra hur den här kvällen kommer att se ut hihi, jag har lite grejer på G :-)

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0