Måndagen är här

Började dagen med att sitta i köer då 4 st bilar hade krockat på E4:an, hoppas det gick bra för dem.

Har fortfarande ont i ryggen/nacken efter min ofrivilliga avsittning på Sting i lördags, men det är på bättringsväg. Snart är det lunch och jag ska åka hem till min älskling och gå långpromenad. Är dock väldigt tråkigt väder och väldigt halt ute så det är ingen hit. Men snutti måste ut så det är bara att vandra och hoppas på att jag inte ramlar.

mat på det och sen tillbaks till jobbet.

Planerna för denna vecka ser ut som så att:
Måndag: Jobb 8-17, hem och laga mat till mig o mamma tror jag! Kanske sola om jag hinner
Tisdag: Jobb 8-17, ridning
Onsdag: Jobb 9-18, sola
Torsdag: Jobb 8-17, ridning
Fredag: Jobb 8-17 (mamma åker till Kosovo)
Lördag: Madde o Stella mys (rida)
Söndag: Madde o Stella mys (rida)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fullt upp som vanligt ;)



Hör av dig om du vill ha sällskap till solningen någon dag?



Kram

2011-03-07 @ 14:51:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Catalina

Tack för igår<3 den satt såklart perfekt:)

2011-03-08 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0