Lördag 26 mars

Och jag är hemma!
Är väldigt skönt kan jag meddela, dock har grannen fest så kan bli lite svårt att sova.. Men får försöka..

Har idag varit på matlagningskurs med Micke, Mary, Erik o Patrik! Väldigt trevligt men väldigt lite mat. Det är ju inte så att jag känner mig mätt när jag går därifrån men det är väl så med "avsmaknings" menyer.

Förrätt: Musslor
Varmrätt: Hjortkött med potatis
Efterrätt: Hemma gjord chocklad glas med päron


Igår blev det middag med tjejerna på Olearys i Sollentuna.
Jag, Mary, Vanessa, Mix o Aki hade en väldigt trevlig kväll må jag säga. Mycket skratt och prat blev det.. <3 <3

På måndag ska jag till jobbet och göra mitt bästa. Får inte sitta framför datan för länge, så skall sortera en massa papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0