Första glassen för i år

Idag blev det första glassen för i år, tidig med att fira in våren



Päron DAIM struten, den var super GOOO.

Igår på ridning så hade vi markarbete och Gordon var en STJÄRNA med en stor guldstjärna i hörnet. Vi synkade super igår och det kändes jätte roligt att han lyssnade på mig till 100% då det snart är tävlingar. För er info så är jag galet taggad inför tävlingen, vi har lite "test hoppning" som jag kallar det, klubbtävling nu innan den "riktiga" tävlingen som är 10 april för häst och 9 april för ponny.

Blev en solig promenad med Stella idag på lunchen och det var så skönt. Jag var super trött imorse och behövde verkligen en lunch vila, men jag kom igång på promenaden. Dock så börjar tröttheten falla på mig nu igen..
Men vad gör det, snart får jag sova.

MÅSTE BARA HÅLLA MIG VAKEN TILL 21 DÅ GREYS HAR PREMIÄR IKVÄLL

Fick höra en sak på jobbet idag som gör att jag bara vill att det ska bli torsdag så att jag får höra den goda nyheten som dem uttryckte det som.

 

På kvällen blir det ridning och MYS med Linda <3

 

SKÄNKER EN TANKE TILL ALLA INVÅNARNA I JAPAN, SÅ HEMSKT <3 <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag älskar päron-glass så den där måste jag köpa ;P



Så hur lyder den glada nyheten? :D :D :D



KRAM!

2011-03-17 @ 11:47:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0