Då var det leverans

Leverans från Kosovo och Thailand!!
Tack Mamma, Magnus & Mia

Från Kosovo

Nu har jag cigg så att det räcker ett bra tag framöver!

Fyllde på parfym förrådet <3
YSL och Viktor & Rolf



Sen så blev det 2 st långklänningar från Thai, vad säger ni.. Den mörka tycker jag om men den ljusa ser lite tantig ut kanske? Hjälp mig att avgöra tack :-)



Kunde verkligen inte sova alls inatt, både jag o Stella bara vred o vände på oss. Snuttan har redan gått och lagt sig så det är nog dags för mig med snart tror jag nog.

Nya tag imorgon!!

Jobba
Möte på jobbet
Stallet
Möte i stallet
Rida
SOVA!!

Så ser min tisdag ut.

Sov så gott <3


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Då får jag ta den ljusa..:-)

2011-03-14 @ 21:36:25
Postat av: Madeleine (jag själv)

Det är sant din lilla tant <3

2011-03-14 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0