Söndagsångest

Ångesten börjar smyga in över mig haha,, dessa söndagar. Och det är ännu mer ångest eftersom jag har haft semester i en veckas tid och nu ska det jobbas igen..

Igår blev det en liten utgång med Vanessa <3, det var skoj odch det var ju år och dar sen jag var ute...


Började med middag på Olearys, sen åkte vi till fridays och drack goooda drinkar. En sväng till East där det var hur mycket folk som helst. Sen till köket där det fanns ÖGONGODIS mums haha... Inte ofta det finns det på krogen vill jag lova, men var helt nöjd med det ögat såg igår.

NÄRBILD? Ja visst har jag det haha


På midsommar tog jag så mycket kort, dock med Marias kamera så har inget att sätta in här. Förhoppningsvis så drar hon in dem snart så att jag kan få de.

Undra om det blir en sväng till något köpcentrum idag, har 250 kr rabatt kuponger på HM.. Det är alltid skoj <3

Ha nu en underbar söndag och se fram emot onsdag för då kommer sommar värmen tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0