Söndag, shopping, trevligt

Ta´da, hoppas helgen har varit bra. Min började med middag hos Lina i fredags. Det serverades en gudomlig rätt som innehöll fisk, pressad potatis och sallad. Receptet måste jag ha på fisken, helt sjukt gott...

Senare på kvällen skulle hon lägga barn så jag åkte hemåt och gick förbi Leonie o Ehsan som satt hemma med Sara o Peyman.. Där hamnade hag ett tag och vi drack vin och snackade en massa, super mysigt <3

Köpte en almanacka av Leonies syster milla www.millasterner.se som är en underbart duktigt fotograf. Almanackan kostar 200kr och 50% går till bröstcancerfonden


Vaknade lördag morgon av värmen, jag har svalt inne men värmen tar sig in ändå på något sätt. Mötte upp Mitra vid lunch tid och åkte till hästarna för att kolla att dem hade det bra på deras sommarlov och det hade dem.




Varmt och härligt var det för dem. Vi åkte in till stinsen på vägen hem och köpte lite mat, när vi väl skulle äta så kände vi att det skulle vara mycket mysigare att ta med sig allt ner till edsviken och äta där, så så fick det bli.

 

Släppte Mitra hemma och åkte till mor som skulle på 60 års fest så jag lovade att köra henne dit. På vägen hem fick Stella ta sig ett dopp vid Norrviken



På kvällen gick jag o Stella till bror o Elin för lite middag o kortspel, väldigt trevligt och väldigt skoj att spela kort.

Idag söndag så blev det lite shopping med mor min.
Köpte 2 st ringar, har bara bild på ena då den andra ligger hemma hos mamma

2 st JETSET klockor, ohh i love them. Kostar till orginal pris mellan 498-698 kr, men det var rea så alla kostade 300 kr styck på UR&PENN i Stinsen

Ett par skor från Deichmann, går nästan aldrig in där men idag så letade vi skor till mamma och slutade med att jag kom hem med ett par, brukar bli så. 299 kr



Idag kom Vanessa hem från Ibiza med 3 presenter till mig, åhhhh bara älskar presenter <3 <3 <3 Tack gumman...



Åt middag med Mamma o Cicci hos mor min, kött och grönsaker mums.

Sen åkte jag med Vanessa o Gino till Thaihouse och fick i mig 3 st ebi fri, dem serverar den bästa sushin ever, så nu är jag mätt som en nåt.. Dags att sova för mig

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0