Semester

Idag är det dag 2 på min semester och vaknade upp imorse och kände mig SJUK. Herregud tänkte jag, inte nu..
Körde hem Elin vid 11,30 tiden och sen åkte jag hem och vilade och vipps så mådde jag bättre. Så skönt så, tänk att bli sjuk det första man blir. SUPER!

Igår blev det en heldag för mig & Elin.
Haha som inte började så bra! Vet inte vad som hände :-)





Och gud vad vi åt.

Började med korv och bröd
Nachos med dipp
Ost och kex
Heta kräftor i skal
Grönsaker o dipp
Jordgubbar som vi doppade i smält choklad

Det blev en rejäl mix av allt av någon konstig anledning.

Vid 19 tiden så dök Micke upp för att visa upp sin nya hund som han hade köpt. Kom ni ihåg för länge sen då jag skrev att vi var och avlivade hans amstaffs tik Smulan? Det är i alla fall han som har köpt en ny hund, men inte en valp. Utan en 5årig dobermann tik. Hon var väldigt trevlig och gick ihop med Stella av det lilla vi såg.
Hundbilden är lånad av en annan sida, men hon såg ut så här ungefär.


Senare på kvällskvisten så kom Lina min kära och hennes äldsta son Zeb förbi. Lina är som min syster men hon har ALDRIG varit hemma hos mig. Men igår kom hon, tog bara 18 månader <3 <3
Så vi spelade kort och mös och åt ÄNNU mer konstigt..

Ha en underbar dag vart ni än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0