Ons, Tors o Fre

kvar... Sen har jag 2 veckors semester. Har dock ingen aning om vad jag ska göra, så om vädret inte blir bra så kommer jag förmodligen att jobba så att jag får in lite extra pengar.. Sitter ju på en timanställning, så betald semester är ju ens inte att prata om.

Red på Welvette igår, Liisas fina häst. Hon e ung, stoig och röd haha nej men hon är super fin men jag är ingen unghästryttare så tycker det blir lite svårt. Liisa har rätt så stor respekt för hoppning så jag skulle hoppa upp och hoppa ett litet kryss och det gick till slut, men det tog ett tag innan vi kom över.. Men när hon väl hade hoppat över det ca 4 ggr så gav vi oss. Får fortsätta på samma nivå ett tag framöver..

På lördag är det BRÖLLOP och jag har hittat klänningen som jag ska ha. Jag är endast gäst men klart jag vill klä upp mig ändå.
Klänningen lånar jag av Leonie, kanske till o med köper om jag får <3 (bilden är lånad från nätet)



Enkel och fin, exakt så som jag vill ha det.

Bjuder på en dagens idag


Nu frukost, kaffe o macka

Ha en fin solig dag



Kommentarer
Postat av: Mr Anonym

Nu börjar de bli lite bloggstalking här men ja kan inte hålla mig:)

+ att ja älskar dom där jeansen:P

2011-07-06 @ 09:44:15
Postat av: Madeleine (jag)

Tackar!

2011-07-06 @ 11:43:33
Postat av: Cissi

Fin klänning :)

Ensam på bröllopet???

2011-07-06 @ 11:55:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

var gärna med på min fototävling sötnos!

Kram :)

2011-07-06 @ 11:56:34
URL: http://amandiix.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-06 @ 12:38:38
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0