Internet

Mitt internet hemma har lagt ner. Vet inte vad det är för fel och eftersom jag är så icke datakunnig man kan bli så orkar jag inte ta tag i det. Får ringa brorsan verkar det som så att jag får tillbaka nätet.

Jobb som vanligt hela veckan för min del, förhoppningsvis så bokar vi en resa idag. Vore skoj att ha något att se fram emot här framöver..

Veckans planer:
Måndag - Jobbade 8-16, middag med Vanessa
Tisdag - Jobba 8-16, rida på Welvette (hoppa)
Onsdag - Jobba 8-16, Färga hår, bryn, fransar (fixar själv) sola?
Torsdag - Jobba 8-16, Sola 
Fredag - Jobba 8-16, inga planer
Lördag - BRÖLLOP (Jaja & Micke <3)
Söndag - Sova

Sen semester i 2 veckor.. Om jag inte gör något så jobbar jag nog lite, bara sitta hemma o rulla tummarna verkar dumt om det inte är bra väder vill säga.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vädret ser inte ut att bli bra (hoppas vinden vänder, haha) nästa vecka iallafall...så någon billig resa är nog bara att DRÖMMA om för vår del :(



KRAM

2011-07-05 @ 08:59:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0